Elifkbratkn kotuda fıs gebelik tedavisi gördüm doktorumdan ve hemşiremden yana hiç sıkıntı yasamadım ama diğer çalısanlar afedersiniz ama köpek gibilerdi. Hasta bakıcıdaki hava doktorda yok masallah. Gectiğimiz yıl şubattada eltim doğum yaptı. Bebeğin ne topuk kanı alınmış nede hepatit b aşısıd yapılmıs. Bebek 4 aylık olduktan sonra halk sağlığından bizimle iletişime gectiler ver bebeğe dair kayıt bile bulunmadıgını söylediler. Fazlasıyla sorumsuzlar. Bunun üzerine memorialden yana yaptım seçimimi ben.