yagmur_s Arzuayaz 39+4🧐 gelen giden yok yarın kontrol var. Sancı açılma yok. Pazar gecesi sancım oldu sandım pazartesi sabah gittim hiç bişey yok. Enfeksiyon yüzünden ağrım olmuş olabilir dedi 🤷🏻♀️ gelmiyor bu bebeler 😂😂
onelastgoodbyy Arzuayaz 39+1 gelen giden yok, kendi sancim olmazsa suni almayı düşünmüyorum sezaryen düşünüyorum. Suni alip doguramamak sonra sezaryene dönmek beni cok yıpratır o yüzden işimi hiç şansa bırakmak istemiyorum..
Arzuayaz yagmur_s valla gelmiyor ya 🥺 benide eger bi gelisme olmazsa pazartesi dogumhaneye gel dedi korkuyorm suni vercek diye 😔
yagmur_s Arzuayaz bence benim de durumum böyle olacak hissediyorum. Ama sezeryandan çok korkuyorum suniyi atlatabilirim. Sen de korkma. Normal sancıyı yapay olarak başlattıkları için bir anda geliyor sorun o sadece 🤷🏻♀️ yavaş yabaş gelmediği için.
Arzuayaz yagmur_s Canim benim ikinci gebeligim oglumu 39+3 te kucagima aldim kanalda sıkıştı kaldi acilmam yoktu suni sanciyla dogurdum oyuzden nasl bir izlenim birakti bende bilemezsn korkuyorm allahim birdaha yasatmasn yani normal dogum istiyorum ama bakalm saglicakla gelir inşallah 😔
Arzuayaz onelastgoodbyy Canim benim acikligim hic yoktu 3 tup suni aldm yarim saat cektim sonrasinda 15 dakikada dogurdum normal doguma raziyim sadece korkuyorum oda ikinci oldugu icin gayet normal basima gelecekleri biliyorm ☺️
yagmur_s Arzuayaz aaa öyle mi🥺 benim de başıma ne geleceği belli değil. Ama işte doğal başlamadığı için böyle kötü bir deneyim oluyor sunide🥺
onelastgoodbyy Arzuayaz sen nasıl bir kralsinnn 🙃🙃 burda çok okudum suni alip sezaryene dönen gözüm korktu vallahi. Kişiden kişiye değiştiğini biliyorum da işte yaklaştıkça korkuyorum açıkçası.. Bir de açıklık kontrolu gözümü korkutuyor. Bakalım akışına bıraktım bekliyorum😑😑
Arzuayaz Emsl_kn Bende öyleyim canım arada bir geliyor diyorum heh tamam başladı sanirim sonrasi yok😄
Nur321 Karnı aşağıya inmeyen var mı benim hala yukarı da böyle olup normal doğum yapan oluyor mu acaba
Lilya_pn Nur321 Benimde karnim sizin gibi. 39+4 bekliyoruz hala. Acilma yok sanci yok bugun geldim kontrolden . bebek dogum pozisyonunda ama kanala girmemiş. 1 hafta daha bekleyip suni sanci verecekler.
Deletedmom_10 Nur321 Bende bunu cook merak ediyordum , kesinlikle yapıyor benım hep yukarıdaydı Açıklığım tam olunca sankı aşagı indi Baya baya dik karınla gittim 5 cm dim 2 saat yürüdüm 8 9 cm sonra doğum Doğum salonunda aşagıda gibiydi
Nur321 Lilya_pn normal doğumu deniyorlar dimi yukarı da olsa da o zaman nasıl olacak ne olacak biraz korkum var 🤒
Arzuayaz onelastgoodbyy kuzum ben 2 gun kendi sancimi cektim hiç acikligim yoktu o parmak muayenesi okadar da zor degil kendini kasma rahat birak derin nefes al beni cok parmak muayenesi Ettiler dogum baslasin diye ilkinde ama baktilar olmadi ozele gittim 3 tup suni dogum basladi korkma hayrlisi valla en iyisi normal ama tabiki de ikiside bir dogum eylemi allahim yardmcimz olsun inşallah 🤲
onelastgoodbyy Arzuayaz amin Allah razı olsun 🙏 kendimi hazırlamaya çalışıyorum ben de, soylediklerini deneyeceğim çok sağol 🌸