Burcuer ben de Kasım ayında dış gebelik geçirdim. Adet günümde çift çizgi gördüm ama çok silikti. Değerim iki günde bir 57-74-67 şeklinde ilerleyince doktor dış gebelik dedi direkt..çünkü plato çizdiği için yani bir azalıp bir artma olduğu için bu tanıyı koydu, dış gebeliğin en belirgin özelliklerinden biri. Emin olmak için tekrar baktık 113 e çıkmıştı ve kürtaj yapıldı. Kürtajdan sonra düşseydi kimyasal veya boş gebelik diyecekti ama tekrar 126 ya yükseldi, yükselme devam edince metatreksat iğne yapıldı. Kiloya göre doz ayarlanıyor. İğneden sonra 2. gün şiddetli ağrı ve yoğun kanama başladı. Ölüm gibi bir geceydi benim için. Ertesi gün ağrıya dayanamayıp gittim, tüplerde sorun yok dedi. Serum verdiler bayağı rahatladım. Eve gittiğimde avcumdan büyük bir parça düşmüştü. Keseydi muhtemelen. Vajinal ultrasonda görüşmemişti ama damarları belirgindi. Ondan sonra ağrım geçti. Normal adet gibi oldu 10 gün kadar kanama sürdü. Kanama bitince hacamat yaptırdım ben Aralık ayında. Yıllardır yaptırırım hiç böyle pıhtı çıkmamıştı. Normalde tek sefer kupa dolar, bunda 2. 3.kez kupa boşalt tak yapmıştı. Doktor 6 ay korunma önerdi. Ben Şubat sonu denemeye başladım hacamata güvenerek. Mart ayında tekrar hamile kaldım, ikiz gebelikti ama çok üzücü şeyler yaşadığım için mi yoksa kemoterapi iğnesinin etkisi mi bilmiyorum keseler gelişmedi kendiliğinden sonlandı. Nisan ayında tekrar hamile kaldım. Şimdi 26+3 olduk çok şükür. Kimyasal gebelik 19 Mart’ta kanamayla sonlandı ben hamile olduğumu 18 Nisan’da öğrendim.