Kızlar ben beraber kullanıyordum. Ne zamandır ikisini de farklı doktor yazmıştı dün aile hekimine gittim ikisini niye kullanıyorsun decavit yeterli olur içinde yeterince mineral vitamin var zaten dedi yine de doktoruna sor dedi ama ben muayeneye yeni gittim daha var sizlerede sorayım dedim?