Tugcezeynep89 Kızlar en son adet tarihimin ilk günü 16 ağustos 2 gün gecikmem var dün beta verdim çıkmadı , geç döllenme felan olabilir mi aynı durumu yaşayan varmı aranızda
mavipapatyaa Tugcezeynep89 ayni durumdayiz suan. Benmde üç günlük gecikmem var kaset test negatif çıktı. Benm düşüncem yüksek ihtimalle hava değişimi
mavipapatyaa Tugcezeynep89 yok canim ya ne hamilelik belirtisi ne regli belirtisi. Bekliycem bir kac gün olmazsam kan verir söktürücü kullanirim olmadi
mavipapatyaa Tugcezeynep89 insallah diyicemde bende o sans yok 😂 kurtajim var dusugum var hicbir de sorun yok. İste bu ay adet oldugumda tüp bebek yaptiricam. Sansima da olmuyor. Ocak ayindada tüp bebege karar vermistim adetimi beklerken hamile oldugumi ogrenmistim düşük oldu. O zamandan bu zamana olmadi. İnsallah diyorum yine aynisi olur da bi taraftan da degiserinde adetin ilk günü ogrenmistim simdi cikmiyor.eşimin dedigi gbi gelmeden önce para yemege baslar bizde o sans yok diye 😂😂😂
Tugcezeynep89 mavipapatyaa benimde Haziran’da düşüğüm oldu hemen hemen aynı seyleri yaşamışız . Esin doğru söylemiş 🤭🤭 bence bekle cnm belki geç döllenmedir senin son adet tarihinin ilk günü neydi
mavipapatyaa Tugcezeynep89 15 Ağustos da baslayip 18 inde bitti canim . ben 27-28 gun de bir adet görünüyorum
Tugcezeynep89 mavipapatyaa bende aynı cnm 27/28 günde bir görüyorum. Benid16 başlangıç 19 bitiş. Dur bakalım haber verirsin bana hamissen 😍
mavipapatyaa Tugcezeynep89 ayyyy insallah ikimizde güzel haberler alırız ☺️☺️☺️ Dua edelim birbirimize
mavipapatyaa Tugcezeynep89 valla ben kaset teste pek inanmıyorum ama hala da yapiyorum 😂ya bir kere yaptiginda bildigin ikinci cizgi kipkirmizi çıktı oha dedim gittim kan verdim yok. Burda okudum cogu arkadasa da aynısı olmuş. Cuma gününe kadar olmazsak kan testi verelim 😃