Sonunda banada bu başlığı açmak nasip oldu 🥰11 Eylül gece 1 de başlayan hafif regl sancısına benzeyen kasilmalarla başladı herşey sabaha kadar önce 2 saatte sonra 1 saat derken kasılma süreleri azaldı ama sancı yatarak bile karsilayabilcegim kadar hafifti 12 Eylül sabahı 38+5 te 11e kadar sürdü bu arada 3 cm açılmam vardı 11gibi pempemsi bı sıvı geldi iç çamaşırıma o biraz korkuttu nişanı hep burda okuduğum gibi sümüksü bekliyordum ama benimki öyle olmadı neyse öyle görünce korkup doktorumu arayıp muayeneye gittim nisanimin geldiğini yatış yapmamı önerdi bende öyle yaptım az dozda suni sancıyla sancılarımi desteklicegini söyledi kabul ettim o zamana kadar açılmam 4 cm olmuştu suniyi bağladılar en zor kısmı ntsde bağlıyken oldu bana sancılar sıklaştı yoğunlaştı açılmam 5 cm e kadar çıktı saat 1bucuk 2 ye kadar 7-8 dakikada bir geliyirdu sonrası ebe muayene etti 6 cm aciklik var saat 2 gibi suyumu patlattılar o ana kadar patlamadı suyum sonrası baya zorluydu ebe saatte 1 cm açılma olur ilk doğum olduğu için biraz geçte olabilir 10 cm olunca alicaz doğumhaneye dedi ama hesaplıyorum ortalama 5-6 saatte dogurmam gerekiyoken sancılar çok fazla arttı artık iki sancı arası saniye gibi geliyirdu bana gucluce büyük tuvaletimi yapma isteğiyle beraber en sonunda saat 3 e gelirken beni sezeryana alsınlar 3 saat daha buna dayanamam diye bağırıyordum aileme ki o esnada ebe muayene için geldi dayanamıyorum dedim çok sık artık kasılmalar dedim alttan muane etti ki 9-10 cm olmuş apar topar doğumhaneye aldılar beni bı anda okadar açılma sancı olunca biraz yoruldum ordada sancı geldikçe ıkındim ama her sancida sadece 2 kez ıkınabiliyordum derken 6. İkinmamda saçları gözüktü son nefeste tüm gücümle ıkınınca geldi meleğim o kısım daha garip o ana kadar zorlayan ıkınma o anda daha kuvvetli geldi ama doktorum nefes almamı asla ıkınmamami söyledi ama o an bı ıkinsam herşey biticek gibiydi nefes almak zor geldi sonra miniğimin kafasını gördüm göğsüme koydular hep söylenilen gibi oldu herşey geçti oğlumdan başka hiç bişey yoktu artık sonrasında muayene için oğlumu aldılar plesentayi çıkardılar küçük bı yırtılma vardı onu diktiler ve ben artık anne olmuştum oğluma biraz oksijen vermisdi ayrı çıktık dogumhaneden benden 4-5 dakika sonra geldi yanıma emzirdim ve okadar uykusuzluk yorgunluk olmasına rağmen asla heycandan uyuyamadım size tek tavsiyem uyuyun dinlenin sütünüz artar sonraki gün hastaneden çıktık ama hiç dinlenmedigim için sütüm yeterli gelmedi bunuda geç fark ettik bebem aç kaldığı için çok ağladı o sürekli mememdeydi doktora götürüp mamayla desteklemizi tavsiye etti biraz mama yiyince o rahatladı uyudu bende uyudum dinlendim şuan hala çok az mamayla destekliyorum sütüm tam gelene kadar bebeğiniz çok ağlayınca aklınızda bulunsun diye onuda yazayım dedim Allah hepinizin gönlünüze göre doğum nasip etsinn ❤️