Gul_Baharr Göğüs ucu ve etrafı iki gündür kaşınıyor normal mi ne yapmam lazım kaşıtmak da istemiyorum tahriş olmasın die 33+4 haftalığım😔
Karadasesra Gul_Baharr ben çatlamaması için yağ sürmeyi unuttuğumda kuruluktan kaşınıyo çatlak önleyici yağı göğüslerine sürüyomusun
Giz89 Gul_Baharr bende 33. Haftadayim bayadir benimde çok kaşıniyor ya zeytin yaği sürdüm biraz rahatlatti
Gul_Baharr Karadasesra hayır çatlak olmadı ki daha çok şükür yani olması da gerekmiyor sürmek için evet ama ben 36 haftalık olunca flm kullanmayı sürmeyi düşünüyorum
Karadasesra Gul_Baharr hayır ya çatlak önleyici yağ sürmen için çatlağının olmasını mı bekliyosun vücudun geriliyor karnın şiştikçe ve buda kuruyup çatlamasına neden oluyo senin sürekli nemlendirmen lazım
Karadasesra Giz89 bio oil falan al bence düzenli olarak her akşam özellikle de duştan sonra kullan kuruluğu engelliyor kaşıntıyı gideriyor