Elif-mrl Kızlar merhaba 24+4 günlüğüz geçen haftalar çok daha hareketliydi hiç durmuyordu gece gündüz hareketleri ama bu aralar hareketlerini hiç hissetmiyorum ve tedirginim başına böyle bir şey gelen varmı normal bi durum mu bu
Derya_gumus Elif-mrl benimde 24+3 ayni sekilde 3 veya 4 gun once daha hareketliydi simdi hic yok denecek kadar az niye boyle bende bilmiyirum ama bazi gunler cok hareket edip yoruluyorda sonra dinleniyormu diye dusunuyorum:)
Karadasesra Elif-mrl ben 28. Haftadayım ara ara benim bebeğimde çok durgun oluyor 2 gün hiç ama hiç hareket etmezse o zaman kork şuan korkucağın bi durum yok uyuyodur bebiş ♥️
melisa_dzgn61 Elif-mrl 18+4 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bazen karnımın içine girdiğini hissediyorum ya da içimde bir şey dönüyor karnım içine çekiyor sonradan yine tekrar dışarı çıktığını hissediyorum bu bebeğin hareketi midir sizce 🥰
Elibo Elif-mrl 25 de bende gitmiştim 27 den hatta 30 dan sonra dusenli hareket olmazsa gelin şimdi normal dedi birde bebek eğer yuzunu içe dönduyse cok hareketi hıssedılmıyor benım bebegım içe dönmustu
Esra62 Aynı başlığı bende açtım 24+2 deyim bende 3 gündür hisetmiyorum şeker yüklemesi yaptırdım ondan beri tık yok hastaneye gitmeyi düşünüyorum ben de
Minigim38 O haftalarda bebek hareketleri düzenli olmuyormuş uyku süreleri uzunmuş 25 26 dan sonra düzene girmeye başlıyor
Seyma0323 Karadasesra canim bende 27. Haftadayim ve nedense bende nerdeyse hiç hissetmiyorum artık, dün sabah öğlen iyidi bugün sadece sabah hissettim baya azaldı
Karadasesra Seyma0323 benim doktorum 30dan sonra günlük takibini yap hareketlerinin dedi şuan normalmiş sık hareket etmemesi
Seyma0323 Karadasesra peki ne kadar hissetmem gerekiyor ki :( bugün meseala sadece sabah cok hafif hissettim akşam olsunda uzaniyim diyorum