Fattma Öncelikle selam arkadaşlar Bebişim kız olucak Allah nasip ederse erkek olursa ismi hazırdı Kağan koymayı düşünüyodum ama kız ismi hakkında kararsızım ve Melis isminden başka içime sinen bi isim yok malesef.Bade (Şarap, içki demekmiş) koymayı düşünüyodum ama onunda anlamı kötü malesef önerilerinizi bekliyorum 😍
burcuozturk Fattma ayy bende Melis koyucam hamıle kaldıgımdan beri kız olursa Melis demiştim bence çok güzel tatlı bi isim😘😘 Allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin canım 💓
Sedahoca Bade (Allah aşkıyla ) da demek . Edebiyatta şarap anlamında yazarlar kullanmış asıl anlamı o değil. Ben koyacağım 💕 🤗
LinaDuru Bende isim bulamıyorum kızıma ve İnan’ın içime sinen Melis ve Melisa 😁 moda mı bizim jenerasyonda nedir
Nurbanu34 Fattma bende erkek olursa kağan kiz olursa melis diyordum 😂 kizimiz olcak ve hala melis istiyorum bu kadar olur 😄