nurah00 Gebe kalabilmen için reglinin geçmesi gerekir. Her kadın ayda bir kez yumurtlar. Yumurta çatlar ve spremin döllemesi icin salınır spremi bekler. Asıl hedefin yumurtlamayı yakalamak yani canım. Yumurtlama günleri dışında malesef gebe kalinamiyor cunku yumurta yok ortada sprem neyi dölleyecek. Ben 1 sene regl uygulamalarına bakarak oradaki gösterilen yumurtlama günlerini değerlendirdim ama gebe kalamadım. Doktora gittim hic bir problem yok. Etrafımdan sürekli ovulasyon testi İsmini duyuyorum. Araştırayım dedim her ay yumurtluyoruz demiştim ya canım işte bu ovulasyon testi idrardaki LH hormonunu ölçüyor. Test aynı gebelik testine benziyor farkı gebelik testi beta hcg ölçüyor bu bahsettiğim test ise lh hormonunu ölçüyor. Ve yumurtlama zamanını yakayalayabiliyorsun bu da gebe kalmak icin süper bir şans. Bende Ovulasyon testini aldım regl bitiminden itirabaren sayarak 10. Gun yapmaya başladım 12. Gun pik gördüm. Uygulamaya bakarak aslında 16 Gun yumurtlama gösteriyor ama test 12 çıkardı bu zamana kadar hiç yakalayamamisim yani ve testi uyguladığım ay cok şükür gebeydim. Reglin bittikten sonra gebe kapabilirsin kaç günde bir adet gördüğüne bağlı 30 günde bir olanlara 16. Gun yumurtlama diyorlar ama her ay 16 sınıda yumurtlama olmuyor tabiki. Ben yine 16 17 yi bekleseydim bu ayda tutmayacaktı. Bu günler değişkenlik gösteriyor. Yumurtlama günü iliski ve testin siliklestigi zaman iliski öneriliyor. Umarım güzel bir şekilde anlatabilmişimdir. Biraz uzun oldu