38+2 pazartesinden beri belim çok agrıyor ara ara kasıklarıma sancı gırıyor belimden giriyor ama belim öyle bir agrıyor kı anlatamam dün yürüyüşe çıktım yürüyemedım sancıdan çok zorlandım bugün sabah ezanında sancı gırdı 5 dakka falan sürdü ama çok belim agrıyor az öncede istifra ettim hiç halim yok bel agrısı bitirdi beni