Annesininportakali53 Kızlar yavaştan kiyafetleri yıkamaya baslayacam ama hala ne ile yikayacagimi bilmiyorum öneriniz var mı bazıları makineyi bozuyor diyorlar?
fatmaa37demi5 Annesininportakali53 https://ty.gl/ek6qfrmag0 Ben bunu kullandım çok da memnun kaldım. Kısa programda 30 derece de yıkadım
alonee Annesininportakali53 Dalin granül aldım ama memnun değilim lekeleri çıkarmıyor almayın denk gelirseniz
zamaneannesi80 Annesininportakali53 ben trendyoldan green clean seti aldım bakalım deneyip görecez burda bi çok anne memnundu
Annesininportakali53 ardenmoms bende öyle almak istiyordum ama granül makineyi bozuyor diyorlar kararsız kaldim
ardenmoms Annesininportakali53 bozulsa 6 aydan fazla oldu çoktan bozulmuştu 🤭zaten onu direk öyle atıp yıkamıyorsun ılık suda çözdürüp koyuyorsun makineye
fatmaa37demi5 Annesininportakali53 ben Nisan ayında ikili 144 tl ye almıştım şimdi baya bi zam olmuş ama tekli alınıp denenebilir. Dogal olması içinizde bir soru işareti biraktirmiyor da
Annesininportakali53 fatmaa37demi5 aynen bayağı zam gelmiş günden güne pahalilasiyor bende bir ara indirimde görmüştüm almadim erken diye şimdi kata kat artış var
_ozlmm Annesininportakali53 Bende Dalan granül sabun ile yıkadım hiç bir problem olmadı hatta eşim beyaz eşya işi ile uğraşıyor ona dedim sabun topaklanıp kalıyormuş erimeyip makineyi bozuyormuş doğru mu diye oda soğuk yıkamıyorsun ki erimeyip kalsın makineyi bozsun korkma bir şey olmaz yıka gitsin dedi 😂 Ve çözdürmeden direk koydum yıkadım 😂
Annesininportakali53 _ozlmm 🤣🤣🤣 hangisi daha iyi hiçbir fikrim yok valla 😬çok kararsızım bide granülun kokusu var mı acaba yoksa ayrı Bi bebek yumusaticisi olmalı mı yani hem güzel koksun istiyorum hemde yumuşatıcı alerji yapar diye korkuyorum
_ozlmm Annesininportakali53 ben zeytinyağlı almıştım hafif bi kokusu vardı asarken benim hoşuma gitmişti ama kuruyunca yok oldu 😂
Annesininportakali53 Lizbonn kokusu var mı acaba bide güzel mi bazi şeyler alerji yapar diye korkuyorum
Lizbonn Annesininportakali53 şöyle ben yıkama deterjanı hassas olanı kullandım yumusatıcının kokusu var tabikide mis gibi bebek kokuyor ben cok memnundum alerji sorunu da yaşamadım açıkçası ama bu tabikide sizin yaşamayacağınız anlamına gelmiyor.
HSena38 Annesininportakali53 Prema diye bir bayan var biyolog içerik olarak en temiz olanları paylaşıyor Hepsiburada da listesi var onlardan birini alcam bende bakalım 🙈