Eleonora ben 19+2 yim kasıkta regl olcak gbi ağrılar oluo ama snra geçio snra bi daha gelio kontrolden geldim 1 saat evvel rahîm ağzında dikiş olduğu için alttan baktı iyi çok şükür karnimdan suyuna plesantaya baktı herşey guzel i çok şükür rahîm büyüdüğü için oluo diolar öyle bir ağrı mi seninde ben henüz bebeği de hissetmiyorum içerde hareketli