balkupummm belki ürünün kumaşından kaynaklanıyordur canım çocukların eşyalarını baby me ile yıkıyorum hiç yumuşatıcı kullanmadım inan ki. Ama kendimize yumoş kullanıyorum deterjan da beyazlara Omo bryaz renkliler de Ariel dağ esintisi kullanıyorum ama beyazları asla 90 dereceye atmam bizimkileri yıpratıyor hep 60 da yıkarım bembeyaz olur yine de belki deterjandandır kuzum bi başka marka dene istersen