Sulemiiyy canım adetin bitiminden sonra başlanılması öneriliyor çünkü adetin hemen peşine yumurtalama görenler de var . Ben adetim bittiğinde başladım testi yapmadan önce 2saat hiç bşey tüketmedim testimi de saat 17:00 de yaptım
Adetin 1. Gününden sayarsam 19. Günde yumurtlama gördüm 2gün koyu çift çizgim oldu sonra çatlamayı gördüm yani dün .
artık adet günümü bekliycem bu ay olacak mı olmayacak mı diye nasip inşallah hepimizin hakkında hayırlısı olsun 🙏🏻❤️🩹🤲🏻