2prensesannesiiii 12 eylül döngümün 21. Günü progesteron testi sonucu 11.50 çıktı yumurtlama geçti mi yoksa denesem korunmasız ilişki olsa gebelik elde etme şansım olur mu?
MinnieMouse 2prensesannesiiii doktorla görüşmedin mi? Bu çok detay bir bilgi. Yani doktorlar bilir bunu. Sonra kimse sağlık postu cevaplamıyor diye postlar açılıyor. 😁
Sinem94 2prensesannesiiii adetlerin düzenli oluyor mu eğer olmuyorsa belki şansın olabilir bilemeyizki deneyip görebilirsin ancak bunu bence 😊
2prensesannesiiii MinnieMouse hayır doktora attım güzel çıkmış dedi 🤷🏻♀️ Bu kadarcık benim demek istediğim değer iyi anlamadığım şey şu yumurtlama varken mi yükseliyor yumurtlama olduktan geçtikten sonramı?
2prensesannesiiii MinnieMouse her dr detaylı yorum yapmıyor ama malesef burda bu testi yapıp bilgi sahibi kişilerde olabilir diye sordum
2prensesannesiiii Sinem94 amaan neyse bi umut dedim ama olursa olur olmazsa olmaz napim bu ayı es geçtik zaten beklentimiz yok olursa da baş tacı ne diyeyim 🥰💫 bi an önce gelecek ay gelse 🥰💫🙏🏻