gulsumd1 Aslında adetime 4 gün var erken gebelik testi yapsam sonuç verir ama yine negatif çıkarsa diye korkudan yapamıyorum 😔
Bade0022 gulsumd1 ben adetime 6 gün varken yapmıştım çıkmıştı hatta aynı korku bendede vardı ben hayal görüyorum demiştim
Senagg gulsumd1 ovulasyon testi ile de deneyebilirsiniz. Adete yaklaştıkça koyulaşma olursa ve hatta adet günü t c den koyu olursa gebelik var diyorlar. Ama tabii ki gebelik testi daha net çıkar
Ozgeelaa Yumurtlama gününüzden 12 gün sonra çıkabilir testlerde ama net sonuç regl gecikince veya regl günü
gulsumd1 Senagg ben yumurtlamayı ve çatlamayı gördükten sonra test yapmayı bıraktım bugün eve gidince bir test daha yapayım ovülasyon belki çizgi koyulaşmıştır