Yildizayz benim bir kimyasalım var bu da ikinci gebelik diyelim 🤗 bende 17+1deyim 16nın sonuna doğru ufak ufak hissettim dün kontrolüm vardı. Doktoruma sorduğumda evet bu haftalarda hissetmeler başlar demişti. Genellikle uzandığım zaman ve akşam hissediyorum. Karnımda 16da hafif hafif çıkmaya başladı. Hentbol topu gibi şu an ama boyum uzun ve çok zayıfım dar elbise etek giyince net belli oluyor.