denizasigi hangi tarak daha kullanisli olur bebek için acaba kıl taraklar dökülüyor diyorlar? Alıp memnun olduğunuz taraklari öğrenebilir miyiz 🥰
hemsiree denizasigi ablam chicco almıştı yeğenime çok memnun kaldı ama biraz şans işi sanırım yorumlarda çoğu kişi döküldüğünü yazmıştı halbuki. ben de şansımı deniyim diye chicco aldım e bebekten. dökülürse de artık yapacak bişey yok
durumom2022 denizasigi ben Fulia aldım ya aşırı yumuşak kılları çok tatlı da duruyor ayrıca normal ahşap tarağı da var Konak için de o kullanılıyormuş
denizasigi Ebruka02 kuvet filesi hangisini tercih ettiniz acaba düz olan mı süngerli gibi olanlardan mı 🥲
durumom2022 denizasigi doğmadı bebiş kullanamadım daha 🙈ama herkes de övüyor hemde diğerlerine göre daha uygun
Ebruka02 denizasigi küvet aldım onda elimde yıkıcam:) ne demek nasıl yıkayacağım hakkında fikrim var mı diye soruyorsunuz 😒 5-10 yıl öncesine kadar file diye bir şey yoktu bile
Hicran-01 denizasigi bende bu konuda çok tedirginim. Eşim yardımcı olsa bile nasıl yıkarız, hiç bilmiyorum. Cok korkuyoruz.ıllerleyen zamanlarda belkı daha kolay olur. Ama ilk zamanları düşünemiyorum.
Mavisperi denizasigi ben fulia tarak ve keçi kılı fırça setini aldım çok tatlı nerdeyse kendim için kullancam😀😀
denizasigi Ebruka02 yok o anlamda sormadım ben de küvet var ama bebek kayar falan diye korkuyorum onun için sordum oneriniz var mı diye. hemen yanlış anlamaya meyilli olmayalım lütfen 😑
denizasigi Hicran-01 evet aynen öyle çok uzun sure yikamayi onermiyorlar zaten yeni doğan bebek için. iki üç kez yavasca su döküp hemen giydirmeliymisiz