bebeklerin_annesi Nursemother bunlara inanmayın yaa %50 şans var atıyor tutuyor Bebeğin biraz büyümesini bekleyin doktordan kesin bilgi alın İnstegramdakilere boşa para vermeyin
Tubatgn Nursemother ya ben sırf meraktan attım usg görüntüsü bana dedi ki daha neti yok mu? ulan o usgye 8 yaşında ki çocuk baksa bile anlar ciçönemli olan benim attığımdan bakması güya keseye görede anlıyorlarmış 🤓 yani ya tutarsa hesabı onların ki
Nezosikra Nursemother inanmayın 🤣🤣bende 3 üncü kizim da attim kesinlikle erkek dedil3r kızım 2 yasina girecek🤣🤣