pnar_07 Arkadaşlar bişey sorucam tüp bebek için ikiz veya üçüz oluyor ya o isteğe mi bağlı yoksa yaşa mı bi bilginiz varmı?
Baharsss pnar_07 doktorla anlaşabilirseniz isteğe bağlı çünkü bazı doktorlar yasak diyip çift embriyo transferi yapmıyolar
Eminedilanim pnar_07 benim ilk transfer 2 emriyo transfer edildi malesef tutmadı 2 ay sonra tek tarnsfer yapıldı tuttu 23 haftalik olduk
mavipapatyaa pnar_07 bazı doktorlar kesinlikle kabul etmiyor bazi doktorlarda onaylıyor. Benm şartlar uymamasina ragmen doktorum kendi sundu cift yapalim mi diye. Cift yapmayi düşünüyorum
Eminedilanim pnar_07 hiç bi sorun yoktu tutmadığı için kromozom testide yaptirdik eşimle oda temiz çıktı sanırsam hastanenin hileleri biz öyle dusunuyoruz
Aksakal1907 @Baharsss evet doktorum bana yasak demişti yani şöyle 30 yaşındasın ve ilk denemen olduğu için tek embriyo transferi yapılır dedi eğer yine ilk deneme olsaydı ve 35 yaşında olmuş olsaydınız 2 tane transfer edilirdi dedi yani 30 yaşında olup iki yada üç başarısız denemen olsaydı yine 2 tane transfer edilirdi dedi
Baharsss Aksakal1907 valla orasını bilmiyorum ben 23 yaşındayım ilk denemem çift embriyo transferine tamam dedik doktorum kararımı onaylamasada ama tek gebelik oluştu şuan
Unukor Merhaba,doktordan doktora değişiyor. 26 yaşındayım ilk denemem ama doğal yoldan hamile kalma şansım olmadığı için doktordan rica ettim çift embriyo transferi yaptı,doktorunuza sorun mutlaka
Ceyda76 31 yaşındayım rıca ettım doktoruma cıft transfer yapılacak ama resmıyette tek gösterecek.Zaman problemim olduğu ıcın tek seferde cıft koyulmasını ıstemıstım ama 35yas üstüne ısteği dogrultusunda koyuyorlar devlet ızın verıyor ona özelde de olsa