38.haftamdayim, son 2 aya kadar kendim yapiyordum haftada bir. Ama kedimiz var o yuzden hergun mutlaka supurge tutuyordum. 2 aydir da artik zorlanacagim icin esimin israriyla temizlige bir abla ayarladik ayda bir dip bucak yapiyor sagolsun ama ben hergun sabah aksam koridor ve mutfak süpürmeye devam ediyorum. Yarin abla yine gelecek dogum oncesi ev temiz olsun diye. Bu sefer annemi de cagirip ust mutfak dolaplarinin da icini temizleticem ben de alt dolaplari yaparim. Beynim yanacak son hafta planlamalari yapmaktan daha ben kendime bakamadim kuafore gitmem lazim dogumdan sonra bir sure gidemem muhtemelen ayyyyyy geliyolar yavas yavas 😂😂😂😂