Hilal_33 Kızlar 4 gün oldu doğum yapalı sezeryan başım 2 gündür aşırı zonkluyor kahve içiyorum neskafe çikolata napmam lazım aşırı ağrı ama ya
132025 Hilal_33 spinal oldun sanırım ben başka bi ameliyat için spinal olmuştum ve 1hafta kafamı kaldıramadık çok ağır geçti 3.gün felç oldum sanıp acile gittim hiç birşey etki etmedi maalesef kendiliğinden zamanla geçti
2gebe Hilal_33 bol dinleneceksin başka çaresi yok canım bende bir hafta çektim hem bel ağrısı hem baş ağrısı ağlıyordum sessiz ortamda yattıkça geçiyordu