prematureannesi_ Güzel baktıklarından eminim içim çok rahat orada görmeye gittim bugün dokundum , konuştum ona güzel şeyler söyledim hayallerimi anlattım ellerimi hissetti ve tepki verdi. Allah’a emanet ettim oğlumu çıkarken allahım sana emanet ediyorum oğlumu bana bağışla dedim ve ayrıldım oradan. Gerisi takdiri ilahi. Hemşireler ve doktorlar orada sadece rabbimin müsade ettiği kadarıyla bakacaklar onlara da güvenim sonsuz tabiki. Allah kimseyi evlatla sınamasın hepimizin bebeğini korusun ❤️