Gozdecekim35 yaw he he derdim heralde o doktora , beni doktor 6+1 de kese büyümüş mu ona bakalım kalp atışı için erken deyip çağırdı he gittiğimde kalp atışı duyuldu ona da erken oluşmuş dedi . 7-8-9 da bile duyan var 6 çok erken ,bide 1 hafta sonra çağırması gerekirken 2 gün sonra çağırması garip hiç takma sen 1 hafta sonra git