benimde çok fazlaydı 30 dikiş attım dedi doktorum ilk 2-3 gün evet çok acıyor ama sonra geçiyor inan batikon sürmeyi asla unutma ben gratisten ufak fısfıs boş şişe almıştım taaret aldıktan sonra peçeteyle kurulayıp fısfıs batikon sıkıyodum dikişlerinin mikrop kapmaması lazım o şekilde 2-3 gündem sonra rahatladım 20 . günde dikişler düşmeye başladı inş çabık atlatırsın bide oturamadıgım için basur yastıgı almıştık ona oturuyodum oryası delik alamazsan bi baytaniyeyi rulo yap ortası boş kalıyo o şekilde oturabilirsin dikişlerinin üstüne oturmamış olursun çok zor bi süreç seni çok iyi anlıyorum acil şifalar