Moco_44 benim de öyle yukarda eğilmek oturmak o kadar zor ki. Sizin haftası tam doğuma yakın hafta hala inmediyse biraz daha vakit geçer tekrar inmesine bence. Bana şimdi deseler giderim çok zorlanıyorum çünkü hem de bir an önce kucağıma almak için sabırsızlanıyorum 🙏🏻 Tabi hakkınız da hangisi hayırlısıysa o olsun, sağlıkla doğsun, kavuşun inşallah 💖