_ozlmm Z1993 Kız ne erkeni bence başla o kadar eksik var ki bitmiyor ben 16.haftada başladım 32.haftam da zor bitti 😂 tam bitti dedim eksik çıktı
fatmaa37demi5 Z1993 ben o haftada tüm her şeyini bitirmiştim iyi ki de öyle yapmışım sonradan çok ağırlaşıyor insan
Z1993 Teşekkür ederim kizlar kimisi erken daha biraz bekle filan diyolar tereddutte kaldım ilk cocukda deil ama aradan 10 sene geçti 20 yaşındaydım şuan sanki ilk gebeligimmis gibi