Mavidunyamm cok saol cnm yorumun icin 🤗yok bn aslinda gebzede doktourma gidiorum ve orda 26 haftada ultrasyonda bakıldı bebeğine bi sıkıntı cikmadi cok sukur Ama doktorun taşındığı icin mecbur burdan araştırma hastanense gittim ve doğumun burda yapacağım icin kayıt icin çektirdiler bu ultrasonu bna cnm ama doktorlarından hoc menun kalmadım insna dogru dürüst bisey demiyolar soruncada biz kabahatli oluyoruz malesef dün yaptrdin bunu sordum bi sorun falan varmi diye yoo diyip gecistriolar 🤦♀️