Zzzsss Kizzzlar 12 adetim di olmadim bu sabah kan testi verdim insallah yarin sonucu ogrenecegim🙈🤭 birazda korkuyorum ilk bos kese dusuk yasadim 6 ay once
Tubabyklina Zzzsss inşallah vardr canm bnm ayın 10ydu düznszdi reglim gttim kan verdm gebe çıktım umarım rabbim snada nasip etsin
minikumutlar Zzzsss yaa bende bekliyorum 10 küsür gündür süt beyaz akıntım vardı 2 gündür sarıı döndüm 28ile 30 arası pzt olmadım bugünde olmazsam inşallah yarın yada cuma test yapıcam idrarımın rengi koyulaştı kasık sızım var arada baklım bekliyorum
Zzzsss bhrey test dun yapmistim Negatif cikdi kaset testte kan verdim Bende en dogru sonuc onla cikar
Zzzsss Tubabyklina yaa rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin 🥰 insallah yarin hayirli sonuc alirim
Zzzsss minikumutlar insallah guzel haberler aliriz rabbimin izniyle bi yandan adet olcaksam olayim diyorum bi yandanda allahim nolur insallah olmam diyorum hersey karisti hayirlisi hakkimizda