Busegokhan benim ilk pembe damla şeklinde geldi gittim bebek aşağıda erken doğum riskin var dedi 3 gün yat dinlen dedi sonra 4 hafta sonra tekrar bu sefer biraz daha fazla geldi çok koyu kırmızı olmasa da nst ye girdim serum verdiler bebek aşağıda o baskı yaptığı için onun dışında sıkıntı yok dedi doktorum ayakta kalmayın yatın dinlenin ağır kaldırmayın ilişkiye girmeyin ben mesela suan bu şekilde ilerliyorum ve başka yaşamadım sorun çok şükür , her zaman temkinli olun en ufak bir durumda gidin içinizi rahatlatın bence