Hilalycee Merhabalar kızlar son zamanlara yaklaşıyorum ağda yaptırmak istiyorum ama herhangi birşeyi tetikliyormu merak ediyorum
Aycan01 Hilalycee 31 haftalığım benfe buarada bekleyeyim daha önce hiç yaptırmadım ama doğum yaklatığı için yaptırmak istiyorum
Alp24677 Hilalycee ben 31 haftalığım geçen hafta yaptırdım ağda araştırdım bir sakıncası yokmuş doğum yaklaştıkça daha da temiz olsun istiyo insan, tabi kendim göremediğim için yapamadım şimdi tertemiz oldu kafan rahat mis yaptır bence
132025 Hilalycee ilk gebeliğimde doğuma giderken bile önce ağdaya gitmiştim 32+3üm şimdi de birazdan ağdaya gidicem hiç bi sakıncası yok
123xyz Bende 31 haftalıgım en son agdaya gittiğimde 16.haftamda uyuza yakalandım bu zamandır korkudan gidemedim ama jilette yapamıyorum artık agda kasılmayı tetikliyor diyorlar doğru mu
Hilalycee Alp24677 eğer kasılmayı birşeyi tetiklemiyorsa bende yaptırmak istiyorum en azından uzun süre kafam rahat olur