Kızlar çok affedersiniz ama dün gece karın ağrısıyla yatmaya yakın ishal oldum karın ağrılı sabah yine karın ağrısıyla erkenden kalktık ishalim erken kalktığım için uyuyakalmışım bi kalktım şimdi midem bulanıyor çık kötü karnım aynıı korktum bende mide bulantısıda olunca bir şeyden falam zehirlenme durumu olabilir mi üşütme olabilir mi normal mi yada herkes salgın var diyo anlamadım yorum yapabilcek olan 26 haftalık hamileyim ciddi bir şey yoktur demi