Kızlar dün kontrolde rahim duvarımın 42 olduğu ve normal doğum için 25 ve altı olması gerektiğini suni sancı verilse bile bu ölçüdeyken boşuna vereceğini sonrasında tekrar sezeryana almak durumunda kalabileceğini söyledi ve hiç açıklığım yok, rahim duvarı için bir şey yapamazsın yapıyla alakalı ama tabi incelebilirde haftaya kadar dedi, böyle bir şey yaşayan ve incelen var mıydı?