Slmrvamm basürü olup epidural normal doğum yapan biri olarak ,
Doğum epiduralden dolayı çok güzel geçti . Hiçbir agrı çekmedim . Ama doğum sonrası o basürden dolayı yaşadıklarımı bı ben bilirim . Kesi’den dolayı basüre kadar kesi olmuş . Doğumdan sonra sabaha kadar ağladım agrıdan . 2. Ye hamıleyım sırf basürden dolayı sezaryen düşünüyorum çünkü basürlü normal doğum kabusum oldu benım