Yani görünmüyo gibi ama çok zorlayınca var gibi ben de erken gebelik testi yapmıştım ama üstlerinde 6 gün önce yazıyo zaten büyük ihtimalle çok erken yapıldığı için bu şekilde çıkmış olabilir üç gün falan sonra bi kan tahliliyle netleşir sanki. İstediği sonucu alsın inşallah 🌺