crash Uyku dışında ne mide bulantısı ne duygusal bir ağırlık hissetmiyorum. Aksine çabuk öfkelenmek ve negatif hissetmekten başka bir his taşımıyorum. Normal mi bu ? Kendimi yadırgıyorum birkere bile duygusallaşamadım 🙂