turana777 Kizlar yarim saatdir sag tarafim cok agriyor, gebelikten olsa butun karnim agrimasi gerekmezmi? Boyle yasayan varmi? Son ayimdayim
dilara1908 turana777 Benim de dün geceden beri düzensiz olarak sağ kasığım ağrıyor ve 36 haftalık oldum. Geçmezse hastaneye gideceğim. Üstte kalsın diye yazıyorum
dilara1908 turana777 İnşallah öyle bir şey değildir. Hamileliğin son haftaları olduğundan normal olabilir ama şiddetli diyorsunuz bence çok vakit kaybetmeden hastaneye gidin