Minigiim1- 16+5 2 gündür regl sancısı çekiyorum heryerim çok ağrıyor boynumden belime bacağıma kadar sizce soğuk mu almışımdır yoksa başka bişey varöimudır
Sedaduru Minigiim1- canım niyetim korkutmak değil kanamamın olduğu günün sabahında öyleydim sonra gece kanamam oldu 14.haftada bi doktoruna gidebilirsin.Tabii herkeste aynı değiş hiç bir şey sadece benim deneyimim öyleydi
gbdl2023 Minigiim1- cumartesi bende öyleydim içime sinmedi doktoruma gittim bi sıkıntı yök kan testi filan baktı etti ertesi gün idrarımı zor yapıyordum enfeksiyon olmuşum üşütmüş olabilirsin pazartesi günü bomba gibiydim doktorunuza bi danışın yine de
Minigiim1- Sedaduru Teşekkür ederim öneriniz içinn inşallah hemen geçer soğuk aldığımı düşünüyorum bi kaç gün önce doktora gitmiştim herşey normaldi
Sedaduru Minigiim1- sıcak tut kendini ve uzanıp dinlen o zaman canım baktın çok rahatsız ediyor bir daha gidersin çok geçmiş olsun