Duygunas Afedersiniz bişey sormak istiyorum pazartesi günü çatı muayenesi oldum sarı sümüksü akıntım oldu oluyor da peçeteyle silince çıkıyor bazen az bazen çok 2 gündür nişanmıdır sizce kanlı değil ama ilk defa olıyır bu şekil akıntı
durumoms2 Duygunas nişan değil canım lekelenme oluyor. Bende iki gün önce acile gittiğimde alttan muayene ettiler. Ebe demişti lekelenme olursa korkma gelmene gerek yok diye. İki gündür bende de lekelenme var
Duygunas durumoms2 paZar gününe kadar bekliyelim dedi doktorum gelmezse kendi sancımla suni sancı ya da sezerryan olacagım gelsin diye yapmadığım şey kalmıyor
durumoms2 Duygunas anladım canım nişan olabilir belki o zaman. Hayırlısı olsun inşallah canım Allah bi avazda kurtarsın inşallah 🙏