Yenianneeee ben özel hastanede takipliyim hamileliğimin başında düşük riskimden dolayı vermişti, sonra erken doğum riskimden dolayı verdi yani normal koşullarda veriyor özel hastane. devlet hastanesinde kanamamdan dolayı 2gece yattım yatış veririm ama rapor vermem böyle de işe gitmen uygun değil demişti yani kendiyle çelişiyordu