Yapmayın Allah aşkına. Bebek sağlıklı doğar belki fakat bu ilerde sıkıntı yaşamayacağı anlamına gelmez. En basitinden bağışıklığı düşük olarak dünyaya gelecektir zaten. Ben de kullanıyorum bırakın öğrenince bırakmayı, gebelik planlaması bile yapmadan 2 ay öncesinde bıraktım. Bilinçli anne olmak çok önemli, iradeli olun