Meresss İkizlerden birinde birazcık gelişim geriliği yaşayan var mı noldu nasıl sonuçlandı yada yemem içmem gereken bişi varmı başından böle bişi geçen var mı
Gny18 Meresss e fazla fark yokmuş ki, ikizlerden biri diğerine göre küçük oluyor zaten. Kaşar peynir süt ürünleri meyve en çokta muz bol bol tüket ve vazgeçilmezim kabak çekirdeği kaju çiğ badem çok güzel kilo aldırıyor bebişlere.
Meresss Qnl 24 haftamdayım biri için doktorum gerilik var sıkı takip edicez dedi biri 622 biri 572 çıktı
Sehrbnon122 Meresss kız pek fark yok sonraki haftalarda yakalıyorlar birbirini merak etme benimde 20 haftalarda Bitanesi 21 haftada biri 20 haftada idi suan ikiside 28 haftalık aralarında 1 gün var ve kilo farkı da yok yani normal bisey merak etme
Meresss Gny18 hepsini yiyorum canım fizikş olarakda minyon kalmış diğerine göre ondandamı öle dedi bilemedim 10 günde bi görcekmiş artık durmasından korktum bende allah korusun
Meresss Sehrbnon122 bizim hep öle ilerliyodu zaten canım ama arlatında en fazla 20 gram oluyodu sanırım boy olarakda diğerine göre minyon olucak ondan mı dedi bilemedim 10 günde bir takip olcak inşallah durmaz gelişim ondan korktum bende başından beri olaylı geçiriyorum allahım sonumuzu güzel bitirsin inşallah 24 haftaylen kaç gramdı seninkiler
Gny18 Meresss Allah korusun canım sen hiç bunları düşünme. Küçük olan yetişir kardeşine. Benimde ikizlerden biri küçüktü 300 gram fark vardı aralarında 20 ci haftada birebir aynı oldu kiloları şimdi 34+6 olduk 200 gram yine fark çıktı. Strese sokma kendini. Selametle alırsın kucağına inşallah.
Sehrbnon122 Meresss valla 650 gram falandı heralde tam hatırlamıyorum tam canım suan 28 haftadayız 1050 ve 1.100 gram dedi doktorum gelişimi iyiler yani yeter işte o kadar gerisini bosver insallah saglıkla kavuşmayı nasip etsin Rabbim stres yapma
Meresss Sehrbnon122 maşşallah baya toplanmışlar allahım sağ salim kucağımıza alalım inşallah canım allahıma emanetler artık gerisi yapcak bişi yok
Meresss Gny18 peki bişi dedimi bu süreçde doktorun canım toplasan 50 gram fark var ama neden böle dedi bilemedim fiziki olarakda mı kısa onu sormamışım hiç bi anomali yoktu detaylıya perinataloğa gittim bi ay önce
Gny18 Meresss yok canım kordon plasentaları ayrı olduğu için biri çok biri az beslene biliyor dedi sadece. Aralarındaki fark bi ara 500 grama kadar çıkmıştı hiç bir sorun yok diyordu. 50 gram hiç bir şey yani.
Meresss Gny18 ay sağol canım içimi rahatladın allahım evlatlarımızla sınamasın sağ salim alalım kucaklarımıza🤲🏻
Eylul10 Benim geçen hafta aralarında 150 gr fark vardı bu hafta fark kapanmış sadece 20gr var o da çok normal ama doktorum hiç gelişim geriliği falan filan demedi. Erkek olan arada bir kilo alımı yavaşlıyor ama sonradan yakalıyor. Sizin de öyle olur 🌸
Meresss Eylul10 ayy inşallah canım ya durduk yere evham ettirdi doktorum 50 grm fark çok bişi değil bencede bakalım perşembe bida gidicem inşallah yakalar