147848 Kızlar benim ikili test sonucu yüksek çıktı amniyosentez önerdiler Amniyosentez yaptırmadan detaylı ultrason da belli olur mu acaba fikir verirmisiniz lütfen trizomi 1/21 çıktı sonuç