Kızlar 13+2 hamileyim bikacgundur azcık ayakta dursam gözum karariyo basim donuyo ter bosaliyo oturmasam belki bayılırım o derece tansiyonum 9a 6 oyüzdenmidir acaba baska bisey olabilirmi yoksa dısarı cikmak istemiyorum artık bu yuzden ptesi doktora gitcem sorcam ozamana kadar fikrinizi almak istedim 😌