Rmysa0308 Vitamin Demir d3 balık yagi falan kullanmayan var mi hamilelikte.ilac içmekten bıktım bırakmak istiyorum son 2 ayım🙄bi sıkıntı olur mu
gazetecimom Rmysa0308 bunlar ilaç değil takviye. Kafanıza göre içip bırakamazsınız doktorunuza danışın. Biz bilemeyiz sizin kan değerlerinizi😅
Misssitare Rmysa0308 yediğimiz içtiğimizden vitamin alsak takviyelere gerek yok ama her şeyin genetiğiyle oynanmış vitamin hiç yok nerdeyse. Böyle bir durumda bırakayım mı diyorsunuz. Bebek sizden vitaminini her türlü alır ama siz nerden alacaksınız.
Ysmndnz Rmysa0308 Benim eltim gebeliği boyunca tek bir takviye almamış çünki hap yutamiyor ve kendini de besleyememis sürekli mide bulantısı kusma falan bebeği gelişmemesi 1.700 doğum yaptı acil sezeryanla bebeği aldılar 38. Haftada parmak çocuk gibi dünyaya geldi
Bunyamin_im Rmysa0308 Şimdi Yalan yok, Ben Hap yutamiyorum, ne yaptiysam Olmuyor, o yuzden 37- haftaligim ve hic Takviye, ilac kullanmadim.Bebegimde bemde cook sukur Gayet saglikliyiz.
fatmaa37demi5 Rmysa0308 ilaç diyince bende antibiyotik tarzı şeyler sanmıştım. Hamile oldugumdan beri aksatmadan her gün kullanıyorum. Kendimi geçtim zaten onu düşünmem lazım. Yine bir şekilde dayanıyorum midemi bulandirsada.