nevamm1 anladım ama TOKİ’nin sitesinde başvuru şartları kısmında, başvuru yapacağı ilde en az 1 yıl ikamet etmek veya nüfusa kayıtlı olduğu il diyor. Bu nüfusa kayıtlı olduğu il demek kütük demek değil mi? Veya dediğine göre o şekilde de başvuru yapılabiliyor