nevamm1 adınıza açılmış bir iban numarası göndereceklermiş SMS yoluyla. Belirtilen süre içerisinde de bu hesaba ödeme yapmanız gerekmekteymiş. TOKİ’nin sitesinde bu şekilde yazıyor. Ama sadece e devlet üzerinden başvuranlar için geçerli bankalardan başvuranlar zaten ödemesini başvuru esnasında yapıyormuş benim anladığım