Bende 6+3 e kadar sürekli kahverengi akıntı geldi kan gelmediği sürece sıkıntı yok dediler ama sakın iş yapma sürekli dinlen fazla ayakta kalma . 6+3 günü ufacık bir kan geldi ve doğru hastaneye gittik ve çok şükür bir sıkıntı yokmuş progestan iğne oldum ve sonrasında ne kahverengi leke ne de kan geldi çok şükür 3 ay boyunca sürekli yattım hiçbir iş yapmadım. Şimdi çok şükür 15+2 yim 🤭 canını sıkma evde yapman gereken rutin işlere devam ediyorsan biraz ara ver kan gelmediği sürece telaşlanma 💓