36 haftalık gebeyim , bebegimin yumurtalıgında kist var ve artık 10 cm olmuş. Doktorum acil sezeryan olman gerekiyor falan dedi. Bebekte dogumdan sonra ameliyat olucak. Aynı şeyi yaşayan veya çevresinde yaşayıpta duyan varsa lütfen azda olsa bişeyler yazın :((